petesejtdonáció - szubjektív

petesejtdonáció - szubjektív

kérdeznek az emberek

2018. szeptember 18. - elégjóanya

Nyilván nem kürtöli az ember világgá, hogy 8 hetes terhes. Vagy majdnem 8. Még bármi lehet, az ember a 12. hétig nem tesz ilyet. De akkor sem, ha munkák sorsáról kell dönteni? Projektekből kell kiszállni, vagy megmondani, hogy drágáim, vagy május előtt, vagy én nem leszek benne? Akkor sem, ha közeli kollégákról van szó, akik számítanak rád, akik láttak az előző balsikerű próbálkozásoknál összeomlani, szomorkodni, akik tudják, mennyire akarsz gyereket? 

Hát én teszek kivételt. Elmondom, hogy figyelj,ez van, nagy az öröm, persze még nem biztos... 
És akkor jön a nagy kérdés, ami minden alkalommal rosszul érint, pedig úgy szeretnék erre is könnyeden válaszolni tudni: 
Tényleg? De szuper, CSAK ÚGY ÖSSZEJÖTT? 

Ahányszor megkérdezik tőlem, mindig úgy érzem magam, mint aki csalt az érettségi vizsgán. Nem, sajnos nem jött "csak úgy össze", Nem, nem egészen úgy történt a dolog, mint ahogy terveztem. 

A kérdés tehát most az: szabad örülni a kicsalt ötösnek? 

Te idióta, mondom magamnak, miért csaltam volna, hála Istennek vannak ezek az orvosi lehetőségek, hála Istennek vannak nők, akik adnak petesejtet (pénzért khmmm), és végül hála Istennek kihordhatom, megszülhetem, és egy életen át szerethetem majd ezt a pici babát, aki fejlődik bennem. 

Csaaalás-csaaalás, kiabálja egy másik részem közben. Nem így kellett volna, saját erődből kellett volna, magadnak kellett volna,  Fúúú még nagyon sok dolgom van ezzel a történettel magamban. Szerencsére van még 7 hónapom... de MOST, amikor ezt az agyament, elmebeteg beszélgetést lefolytattam a fejemben, elhatároztam, hogy elmegyek egy szakemberhez, akivel lehet beszélgetni erről. Mert ez nem normális, és mi van, ha nem bírom egyedül meggyőzni magam, hogy semmit nem csináltam rosszul, hogy jogom van ehhez a kicsi élethez, jogom van a kislányhoz vagy kisfiúhoz, akivé válik bennem, hogy az enyém, és szerethetem, bűntudat nélkül, anyaként? 

Van egyetlen ismerősöm, egyetlen-egy, akiről tudom, hogy petesejtdonáció segítségével lett terhes. Nem vagyunk nagy cimbik, de meg fogom keresni. Hátha megmondja, hogy kell az ilyesmit kezelni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://legszebbajandek.blog.hu/api/trackback/id/tr2314245779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása